حال خوش قسمت اول (حذف منفی های ذهن)

حال خوش زندگی کجاست؟

همه ما با هر سلیقه و هر نوع نگاهی که به زندگی داریم در یک وجه مشترک هستیم و آن دستیابی به حال خوش هست. به همین خاطر هر کس دست به کاری می زند تا بتواند این حال خوش را کسب کند. یکی با عوض کردن مداوم وسایل منزل و دیگری با گوشه نشینی و انجام تمرینات مدیتیشن.

دانلود فایل صوتی قسمت 1

دانلود فایل صوتی قسمت 2

دانلود فایل صوتی قسمت 3

دانلود هر سه قسمت یک جا

اما با تمام این تفاسیر باید با اصول و روش های اساسی که در دنیا  وجود دارند آشنا باشیم چرا که با ندانستن این اصول و روش شاید دسترسی به حال خوش کمی سخت باشد. در این برنامه صوتی که اولین قسمت از مجموعه حال خوش هست درباره یک قانون مهم و پایه می پردازیم چرا که این قانون می تواند سنگ بنایی باشد برای دیگر فایل های صوتی دیگر و در صورتی که رعایت نشود نمی توان انتظار داشت به حال خوبی دست پیدا کنیم. این قانون این هست:

زندگی و حال اکنون شما نتیجه افکار و باروهای شماست و باورهای شما از وردی هایی هست که هر روز، خودتان به صورت دیدن، شنیدن، صحبت کردن به ذهنتان وارد می کنید.
اما سوال اینجاست که چرا با وجود این که ما این موارد را می دانیم اما باز هر چیزی می شنویم، می بینیم و یا درباره آن صحبت می کنیم؟ و سوال دوم این که چطور باید از افکار و باروهای منفی ممانعت کرد؟ این دو سوال اساسی برای رسیدن به حال خوش هست که در این فایل صوتی به صورت کامل بررسی می شود و از نظر بیولوژی بدن و همچنین از دیدگاه روانشناختی به این سوالات پاسخ داده می شود.
در کنار این فایل صوتی یک کلیپ زیبا برای شما تهیه شده است که می توانید هر زمان خواستید آن را ببینید، در آن محو شوید و زیبایی هایی که خداوند لذت ببرید و برای دقایقی از گذشته و آینده به زمان حال برگریم چرا که زمان حال منبع شادی و رضایت است.
8 نظرات
  1. هانیه می گوید

    من ورودیهای خوب دارم و هیچ اخباری نمیبینم اما رشدی نمیکنم

    1. علی اصغر رزم جو می گوید

      سلام هانیه
      داشتن ورودی های خوب شرط لازم و مهی هست اما کافی نیست. وقتی ورودی های ذهن را کنترل کنیم در واقع داریم زمین را برای کاشت بذر مناسب آماده می کنیم. حال باید موارد دیگر هم در نظر بگیریم. مثل برنامه ریزی، تلاش و …

  2. دختر باران می گوید

    ممنون از مطالب بسیار خوبتون. من تقریبا تمامی مطالبتون را دارم دنبال میکنم. واقعا عالی و فوق العاده هستند. فقط پیشنهادی که دارم اینه که لطفا وقتی دارید صحبت میکنید موسیقی در پس زمینه پخش نکنید چون صدای موسیقی حواس ما را پرت میکنه و نمیذاره روی صحبت های شما متمرکز بشیم. به علاوه که صدای موسیقی پس زمینه واقعا بلنده. خیلی خیلی ممنون از زحماتی که میکشید.

    1. علی اصغر رزم جو می گوید

      سلام
      تشکر از شما و پیشنهادی که فرمودید. بله در صوت‌های بعد پس زمینه قرار داده نمی شود تا بهتر بتوانید مطالب را بشنوید.

  3. محسن می گوید

    عالی بود، بسیار سپاسگزارم که با مثال های واقعی مطالب را بیان کردید

  4. مرتضی می گوید

    با سلام و تشکر از استاد عزیز
    بسیار اموزنده و کاربردی و مفید بود.
    یه پیشنهاد داشتم که اگر امکانش هست در دو فایل صوتی تهیه میشد تا هم راحت تر دانلود میشد هم زمانش برا شنیدن خسته کننده نمیشد.
    موفق و پیروز باشید.

    1. علی اصغر رزم جو می گوید

      سلام
      با تشکر از پیشنهاد شما
      فایل اصلی به سه فایل جهت دانلود بهتر تقسیم شد.

      1. مرتضی می گوید

        سپاسگزارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.