توی وب سایت بهترین خود چه خبره؟

کلیات وب سایت بهترین خود

به نام خدا سلام دارم خدمت شما دوست عزیز و محترم امیدوارم حالتون خوب باشه

می خوام به صورت خیلی ساده و مختصر به شما بگم که توی وب سایت بهترین خود چه مطالبی قرار می دهیم و برای چه کسانی می تونه خیلی مفید و موثر باشه. چون مطالبی که توی وب سایت بهترین خود وجود داره، مطالب خاصی هست که برای افراد خاص و هدفمند که دوست دارند توی زندگی شخصی و کسب و کارشون به موفقیت های خوبی برسند و در واقع به بهترین نسخه خودشون تبدیل بشن.

مخاطبان وب سایت بهترین خود

دسته اول شغل اولی ها هستند که اغلب اون ها دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه را تشکیل می دن. یعنی کسانی که چندین سال توی دانشگاه درس خوندن و از فضای کسب و کار دو مانده اند.

دسته دوم کارمندان هستند و من اومدم کارمندان را به دو دسته تقسیم کرده ام . یک دسته از کارمندان کسانی هستند که می خواهند در کنار شغل کارمندی خودشون یک شغل مناسب و مورد علاقه خودشون داشته باشن تا بتونن درآمد خودشون را افرایش بدن. نظر من برخلاف خیلی ها که می گن باید شغل کارمندی را حتما رها کنید هست و من اعتقاد دارم که یک ملاک مهمتر هم وجود دارد و ما باید در هر کاری سعی کنیم به بهترین نسخه خودمان تبدیل شویم. فرقی ندارد که این کار کارمندی یا غیر کارمندی باشد.

اما کارمندانی هم هستند که تمایل دارند که شغل کارمندی خودشون را کاملا رها کنند و سراغ عشق و علاقه و یا کار دیگری بروند. یعنی دوست دارند خودشون رییس خودشون باشن و حتی چندین کارمند هم داشته و کارآفرینی و کسب و کار مستقل داشته باشن.

دسته سوم از مخاطبان وب سایت بهترین خود کسانی هستند که کسب و کار کوچکی دارند و دوست دارن که اون را در فضای اینترنت گسترش بدهند. اگر بخوام یه مثال ملموس بزنم این هست که فرض کنید شما یک کارگاه تولید کفش یا کارگاه تولید کلوچه دارید باید چه کارهایی را انجام بدید و چه کارهایی را نباید انجام دهید؟ حتی شاید به عنوان مثال بخواهید یک آموزشی را در فضای اینترنت به دیگران ارائه کنید و حتی مشاوره هم داشته باشید. تمام این افراد می توانند از مطالب وب سایت استفاده کنن.

چه محتوایی در وب سایت بهترین خود ارائه می شود؟

دسته اول مطالب برمی گرده به خود ما یعنی خودشناسی ما، کشف رسالت فردی این که چطور هدفگذاری کنیم و یا این که ما کی هستیم و چطور می توانیم به بهترین پتانسیل خودمون برسیم و در واقع بهبود فردی خودمون را افزایش و موفق تر بشیم.

دسته دوم مطالب بازارشناسی هست. این که در فضای کسب و کار و در عمل چه اتفاقی داره میافته و ما کجاها باید بریم که بتونیم درآمدهای بیشتری را کسب کنیم و در کل در مورد بازارشناسی به ویژه بازارشناسی اینترنتی مطب ارائه می شود. در مرحله بعد ما می گیم که حالا چگونه شما باید وارد کسب و کار اینترنتی شوید و چه مطالبی را  و چگونه باید برای ارائه عرضه کنید.

امیدوارم شما هم جزء افراد خاصی باشید که قرار هست به بهترین نسخه خودتون تبدیل شوید. موفق باشید…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.